בתקופת החגים האחרונה, לקחתי הפוגה מכמה ארוחות  וביקורים משפחתיים, ויחד עם שותפי לחיים ולאהבת העיצוב, עליתי על מטוס ויצאתי לשטוף את העיניים בכל היופי, האלגנטיות והעוצמה העיצובית של מילאנו הנפלאה.

מטרת הנסיעה הרשמית הייתה ביקור בתערוכת אקספו 2015 הנערכת בעיר, אך מילאנו, כמו מילאנו, הייתה לא פחות מרגשת מכל תערוכה או מוזיאון.

השפע העיצובי המסנוור של העיר, הופך אותה לגן עדן אמיתי עבור אוהבי העיצוב. הרחוב מלא השראה, והשיטוט בין בתי האופנה והחנויות המעוצבות, חלונות הראווה הנועזים, והאנשים הלבושים במיטב המותגים ובסגנונות שונים, הוא חווייה מעשירה. קשה לדעת שובע מהעיר הזאת, מהצבע, האופנה, האמנות והמסעדות הטובות,

וכמו תמיד, הקפדתי לתעד- עבורי וגם עבורכם, טעימה מהשפע המיוחד של העיר.

תערוכת אקספו 2015 בה ביקרתי, היא התערוכה הגדולה בעולם היום, ומרשימה בהתאם. בתערוכה, בנושא חקלאות ותעשייה ירוקה,  הציגו 145 מדינות בביתני ענק מעוצבים. היצירתיות, הריחות והטעמים יוצרים תחושה של "טיול מקוצר בכל העולם"… מומלץ מאוד למי שיספיק (התערוכה עד סוף אוקטובר)

כמה טיפים לאוהבי העיצוב המבקרים במילאנו ובתערוכת אקספו 2015:

קחו מצלמה טובה- נכון, לא תמיד קל לשאת את משקלה כשמטיילים במשך ימים ארוכים, אבל המקום כל כך יפה והביקור כל כך מהנה, שווה שגם הזכרונות ישמרו באיכות גבוהה.

נעליים נוחות- כי בטוח תרצו לרוץ קדימה ולראות עוד ועוד…

אל תוותרו על ביקור בחנות הקונספט הענקית והמדהימה- commo corso 10

והטיפ הכי חשוב- ארגנו לעצמכם יום יומיים של מנוחה אחרי ה"חופשה" הזאת.

חופשה מהנה
שלכם, אורית